مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی

برگزاری کلینیک سیار کسب و کار در شهرکهای صنعتی خراسان شمالی

تحقق شعارجهش تولید در دوران تحریم ها 

اعطای نشان ممتاز شستابه صنایع مس شهیدباهنر  

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بااهدا لوح تقدیر و تندیس شرکت ممتاز شستا از مدیرعامل صنایع مس شهید باهنر به جهت تحقق عملی جهش تولید و رشد قابل توجه سود خالص این شرکت تقدیر کرد.  
کد خبر: ۱۳۱۷۸۹۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان و به نقل از روابط عمومی صنایع مس شهید باهنر، در مراسمی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رضوانی فر، مدیرعامل شستا وتعدادی از مقامات و مدیران واحدهای صنعتی در محل سالن تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، مجید ضیائی مدیرعامل صنایع مس شهید باهنر تقدیرنامه عملکرد ممتاز در جهش تولید را دریافت کرد.

ثبت رکورد تولید در سال ۹۹نسبت به سه سال اخیر،رشد قابل توجه به سود خالص و رشد تولید به ظرفیت اسمی به روز شده، از جمله شاخص های مطرح شده برای کسب این عنوان بوده است. 

محمد شریعتمداری،وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در متن این تقدیر با اشاره به اینکه مس شهید باهنر به رغم تشدید تحریم‌های ظالمانه و محدودیت های شدید مالی و تجاری و نیز آسیب های اقتصادی ناشی از همه گیری بیماری کرونا توانسته است دستاوردهای بزرگ و درخشانی در جهت عزت و استقلال ملی حاصل نماید از تلاش مدیریت و کارکنان این مجموعه قدردانی و برای همه کارکنان این شرکت آرزوی موفقیت نموده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها